Sante w 2013 roku – osiągnięcia, nowości, inwestycje

W tym roku mija 22 lata od pojawienia się Sante na rynku. Każdego roku firma przygotowuje swoim konsumentom niespodzianki, m.in. poprzez tworzenie nowych produktów i linii produktowych zgodnie z niezmienną filozofią firmy. Rok 2013 oprócz wprowadzanych na półkę sklepową nowości, zaowocował pojawieniem się SANTE w „pierwszej 100” największych firm z branży FMCG! Wzrost obrotów, nowe inwestycje, wyróżnienia i nagrody dla produktów i firmy pozwalają stwierdzić, że za nami kolejny niezwykle udany rok.

Osiągnięcia w branży

 W minionym roku firmy pojawiła się w notowaniu 100 największych firm w branży FMCG. Oczekiwania rosną i celem na nadchodzący rok jest wejście do pierwszej „pięćdziesiątki”. Sante zanotowało również wzrost obrotów w stosunku do roku poprzedniego (2012). Takie tendencje udowadniają, że zdrowe i racjonalne odżywianie staje się w naszym kraju bardzo modne. W tym przypadku za modą podąża również zwiększająca się świadomość konsumentów, którzy często sięgają po zdrową żywność funkcjonalną Sante.

Firma Sante została zaproszona do uczestnictwa w kampanii „Silna Marka” organizowanej przez dziennik „Rzeczpospolita. Celem publikacji jest prezentacja największych firm w Polsce, które są bardzo dobrze odbierane przez konsumentów i które mogą pochwalić się zajmowaniem pozycji lidera na poszczególnych rynkach w naszym kraju.

Osiągając takie sukcesy nie zapominamy o misji, która towarzyszy firmie od początku jej istnienia – dostarczanie konsumentom zdrowej żywności funkcjonalnej oraz edukacja. W ten sposób budujemy zaufanie, które stanowi niezastąpiony fundament marki. Z roku na rok wprowadzamy niezbędne zmiany, rozwijamy się, wdrażając innowacje z myślą o naszych konsumentach i ich upodobaniach.

 Nowości produktowe

 Rok 2013 przyniósł wiele nowości, których wdrożenie poprzedził dokładny proces analizy i praca wielu pracowników firmy. W rezultacie pojawiły się produkty w dobrze znanych kategoriach oraz nowe linie produktowe:

Musli LO z granatem

Amarantus BIO

Masło orzechowe z kawałkami orzechów .

Baton Crunchy orzechowo-migdałowy w czekoladzie

Batony GO ON

Ciasteczka jęczmienne

Bakalie

Otręby owsiane granulowane z aronią (otręby)

Sól Himalajska

Herbaty funkcjonalne, owocowe i liściaste

 

Inwestycje w kapitał ludzki

 Sante nie zapomina o inwestycji w kapitał ludzki, wychodząc z założenia, że to właśnie pracownicy stanowią podstawę sukcesów i osiągnięć firmy. Ludzie są niezbędnym elementem do zdobywania przewagi konkurencyjnej i budowania wizerunku marki Sante. Dlatego niezbędne jest zapewnienie pracownikom niezbędnego rozwoju i pakietu socjalnego.

W tym roku zwiększony został pakiet szkoleń dla pracowników, którzy mogą rozwijać się w ramach firmy i poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. Dodatkowo firma wychodząc naprzeciw potrzebom pracowników otworzyła Studio Ovo, w którym mogą korzystać z oferty masaży, kąpieli skalnych, terapii i różnorodnych zajęć. W ten sposób firma realizuje koncepcję zrównoważony rozwój nie tylko w biznesie, ale również w podejściu do kapitału ludzkiego.

Nagrody i wyróżnienia

Sante w 2013 roku zostało uhonorowane tytułem „Created in Poland Superbrands 2013/2014”. Certyfikatem tym od dziesięciu lat nagradzane są firmy, uznawane za najsilniejsze marki w Polsce. Supebrands od 2005 roku ocenia marki na podstawie ich wizerunku w mediach, przeprowadzając wielkie badanie konsumenckie.

Jednym z produktów wyróżnionych w ubiegłym roku było Musli LO z granatem, otrzymując tytuł „Dobry Produkt – wybór ekspertów” w kategorii: produkt innowacyjny 2013! Certyfikat za innowacyjność nadawany jest produktowi, który wyróżnia nowatorski charakter składników oraz przede wszystkim dobroczynny wpływ na organizm. To dowód na to, że Sante jest firmą innowacyjną, której nowości produktowe są doceniane zarówno przez konsumentów, jak i ekspertów z branży spożywczej.

W konkursie „Najlepszy Produkt 2013 – wybór konsumentów” uhonorowany został Cukier Trzcinowy Golden Granulated Sante. Produkt wyróżniony został w kategorii produkt sypki. Ten zaszczytny tytuł został nadany w ramach badania konsumenckiego, zrealizowanego przez GFK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego na próbie ponad 1000 respondentów. Celem sondażu jest wyłonienie najlepszego produktu w opinii konsumentów. Ich opinie i preferencje są dla nas – firmy dystrybuującej zdrową żywność najważniejsze. Z tego względu nagroda „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2013” jest niezwykle cennym wyróżnieniem, które mobilizuje wszystkich pracowników do jeszcze większej pracy.

Nowe inicjatywy – Studio Ovo i Studio Sante

Oprócz rozwoju zakładu produkcyjnego, w roku 2013 otwarte zostały drzwi do małego, przytulnego Studia OVO – jedynego miejsca w Warszawie o tak niezwykłym klimacie. Miejsca, w którym można się zrelaksować, doświadczając szeregu masaży, terapii i unikalnych w skali europejskiej kąpieli skalnych Ganbanyoku (naturalna sauna infrared).

Oprócz Studia OVO trwają zaawansowane pracę nad dużym Studiem Sante, które będzie zlokalizowane przy biurze firmy na ulicy Jagiellońskiej 55a w Warszawie. W minionym roku prace zostały przyspieszone, dzięki czemu już w tym roku możemy spodziewać się otwarcia części konferencyjnej studia i mini restauracji. Oprócz nich, Studio będzie wyposażone w urządzenia wellnessowe w strefie wodnej, w której będzie można korzystać z kąpieli w basenach, strefę zabiegową oraz strefę edukacji i ruchu.

Podsumowanie

 Wszystkie powyższe działania wynikają z chęci realizowania zrównoważonego biznesu, w którym każda sfera działalności firmy ma ogromne znaczenie. Osiągnięcia i sukcesy w branży, wprowadzanie nowych produktów, zapewnienie pracownikom możliwości edukacji i rozwoju oraz podejmowanie nowych inwestycji są niezbędnym elementem rozwoju naszej firmy.

***

Sante znaczy zdrowie – od początku swojego istnienia działamy zgodnie z tą filozofią. Firma Sante A. Kowalski sp. j. jest ekspertem w produkcji żywności funkcjonalnej czyli żywności korzystnej dla zdrowia oraz jednym z liderów na rynku musli, produktów sojowych i cukru trzcinowego.
W portfolio firmy znajduje się około 150 pozycji produktowych, wspierających zdrowy tryb życia i odżywiania. Utrzymujemy dynamiczny i stały wzrost obrotów, a nasze produkty cieszą się uznaniem konsumentów w kraju i za granicą – w Wielkiej Brytanii, na Litwie, w Estonii, Szwecji, Austrii, Islandii, ale też na Bliskim Wschodzie. Pozycję firmy i marki Sante potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia, takie jak tytuł „Gazeli Biznesu” przyznawany w rankingu dziennika „Puls Biznesu”, wyróżnienie w plebiscycie „Złoty Paragon”, „HIT HANDLU” i „Laur Konsumenta”.

Tagi: